niedziela, 4 maja 2014

Google Glass trafiły do oficjalnej sprzedaży...


Dnia 15 kwietnia do sprzedaży trafiły okulary Google Glass w ramach akcji Glass Explorer.
Każdy kto chciał je nabyć musiał mieszkać na terenie Stanów Zjednoczonych, mieć przygotowane ok.1500 dolarów + podatek oraz dokonać zamówienia przez oficjalną stronę [google.com/glass] 15 kwietnia.

Akcja trwała od godziny 9 czasu wschodniego aż do wyczerpania zapasów.
Każdy* kto był zapisany na listę osób chcących dokonać zakupu został zaproszony przez e-mail.



*Napisałem że każdy otrzymał zaproszenie dlatego bo nie wydaje mi się żebym był jakiś wyjątkowy.
Dziękuję Google za zaproszenie, jeżeli będziecie szukać świeżego umysłu do testowania Glassów mam nadzieję że o mnie nie zapomnicie, bo nie mam  1,5k dolarów na zbyciu =) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz