środa, 12 lutego 2014

Google Glass i Sony SmartWatch 2 testowany przez linie lotnicze Virgin Atlantic



Linie lotnicze Virgin Atlantic rozpoczęły sześciotygodniowe testy rozwiązania mającego podnieść jakość obsługi pasażerów.

Cechą szczególną testowanego wdrożenia jest wyposażenie pracowników odpowiadających za obsługę pasażerów w urządzenia Google Glass i Sony SmartWatch 2.

Lotniskiem, na którym pracownicy linii Virgin Atlantic, zajmujący się obsługą pasażerów zostali wyposażeni w okulary Google Glass i zegarki Sony SmartWatch 2 jest jedna z największych tego typu placówek na świecie - londyński Heathrow.

W chwili obecnej wdrożony program testowy obejmuje wyłącznie obsługę pasażerów klas wyższych niż turystyczna. Dzięki elektronicznym gadżetom pracownicy linii lotniczych otrzymują natychmiastowo informacje o danym pasażerze, a proces odprawy rozpoczyna się już w momencie, w którym pasażer opuścił limuzynę zaparkowaną przed specjalnym wejściem dla pasażerów wyższej klasy i VIP-ów.

Źródło: pclab.pl